Background Image
Previous Page  37 / 84 Next Page
Basic version Information
Show Menu
Previous Page 37 / 84 Next Page
Page Background

35

November 2017

Die son het gesak en ons moes nog tot by die kamp in die duine ry.

Die dag was woes, maar ons het die wonderlikste ervarings gehad.

Die maan was vol. Dit was springgety. Doodsakkerdag. Die gevrees-

de stukkie kuslyn is een van daai plekke waar jy jou plan agter-

mekaar moet hê en jou motorfiets moet ry. Een foutjie en jy verloor

jou fiets deur die see wat dit met sy branders neem. Ons plan was

goed, die see was ons genadig en die sand het darem nie te veel aan

die motorfietse gegryp nie. En die Doodsakker was agter ons. Daar

was nog net die ordentlike stuk strand tot by Foz do Cunene oor.

Ons was verbaas oor die motorfietse se brandstofverbruik: 110 km

op ‘n GS en hulle was droog. Die sand is swaar op toerusting.

Ons het egter vir Rico by ons en hy het petrol. By Foz het ons die

see uit die motorfietse gespuit en ons alles wat petrol kan vat vol-

gegooi. Ons het oos gedraai: Die rivier het die pad aangedui. En die

woestyn was woes en leeg. ‘n Pap wiel of twee later was ons by

Espenhierra – die einde van die Iona Nasionale Park.

Ons het ‘n rivierloop gesoek en kamp opgeslaan: Nog ‘n rustige

nag in die middel van nêrens. Die volgende dag was harde ry. Die

terrein is ongenaakbaar. Dit lyk of al die klippe van die planeet daar

vervaardig word. Maar ons het gevorder. Pap wiele het ons besig

gehou: Agt dié dag. Die petrol het weer min geraak en ons moes

plan maak.

Oncocua het ons gered. Die polisieman kon Afrikaans praat. Én hy

het geweet waar om petrol te kry. Ons het ‘n jerrykan vol gekoop en

dit met ‘n wynbottel in die motorfietse ingegooi: Liter vir liter. Die

Himbas ('n inheemse ras in Kaokoland) het vir ons water gebring.

Ruacana en die grensposte het na ‘n rukkie verskyn. Ons was terug in

Namibië. Die plan was om ‘n vriend van ons, Gert, en sy twee seuns

by Kunene River Lodge te kry. Ons het hulle langs die pad gekry

– besig om nog ‘n pap wiel reg te maak. Ons span was nou drie

man, twee motorfietse en ‘n Prado sterker.

Ons het weer die pad gevat Epupa-valle toe – al langs die rivier

af. Van Zylspas was die volgende bestemming. Ons het rustig van

daar af gery en uitgekyk vir die Himbas en hulle bokke, die berge en

die klippe. Die roete was hier en daar bietjie grof, maar ons het dit

geniet. Op die einde van die pas het ons so ‘n bietjie gerus en toe

laat vat na Rooidrom toe.

Puros was hierna ons mikpunt. Die pad loop deur harde wêreld

en ons het nie so flink gevorder soos ons wou nie. Die rivierbed het

sag gelyk en ons het daar en dan gekamp. Ons het Puros uitein-

delik gekry en in die canyon afgery. Die water het sterk geloop, ons

het klomp wild gesien en die ry was uit die boonste rakke. Ons het

sommer in die canyon, langs die water gekamp.

Die volgende oggend het ons die slegste pad in Namibië gery:

Sinkplate wat stopsels vernietig – van Puros tot by Sesfontein. Petrol

was beskikbaar en ons het net volgemaak en weer gery. Die pad was

beter en ons het lekker gery. Verby Palmwag het ons nog ‘n paar

pap wiele reggemaak en deurgery na Kamanjab toe. Dit was donker,

maar ons wou by Otjiwarongo slaap. Net voor middernag het ons

by Otjiwarongo aangekom: Nog ‘n ervaring vir die geheuebanke.

Al wat oorgebly het, was huis toe ry. Ons het die sleepwa en die

bakkie gepak en weggespring. Wat ‘n voorreg om die motorfietse,

energie en gesondheid te hê om so iets te kan aanpak. Ons het ‘n

ongelooflike ekspedisie voltooi. Alles was onverbeterlik. Gaan ons

weer? Verseker! Wie ry saam?

Vir diegene wat video’s van die avontuur wil sien, gaan kyk by

YouTube

:

Expedition 2017: Part 1 Angola

en

Expedition 2017: Part 2

Namibia.

3: Tundavala – dit is senutergend om op die rand van die afgrond te sit!

4: Die motorfietse word by Flamingo Lodge nagegaan voor die Doodsakker

aangedurf word.

5: Die sand is baie los in die Doodsakker en ruimte vir foute maak, is baie min.

3

5

4