Background Image
Previous Page  73 / 76 Next Page
Basic version Information
Show Menu
Previous Page 73 / 76 Next Page
Page Background

presiese hantering en kajuitgeraas word tot ‘n minimum beperk

deur middel van klankdempingsmateriaal in belangrike plekke in

die voertuig. Die Triton se draaisirkel is 5,9 – die beste in sy klas.

Dit maak dat hy so maklik is om te hanteer soos ‘n middelslag-

sedanmotor.

Die Triton se ergonomies-ontwerpte kajuit kombineer die gerief

van ‘n passasiersmotor met die praktiese eienskappe van ‘n veel-

doelige nutsvoertuig. Die ontwerp van die dubbelkajuit sorg vir

binneruimte wat weer eens die beste in sy klas is – met oorgenoeg

kop- en beenruimte, terwyl die wyer binneste hoek van die

kantvensters vir bykomende skouerruimte sorg.

Die binne-ontwerp is heelwat beter as dié van die vorige reeks en

die vlak van afwerking en gerief is dieselfde as dié van Mitsubishi

se reeks sportnutsvoertuie – onder meer die Pajero. Dit is maklik

om in en uit die voertuig te kom en die bestuursposisie verbeter sig

vanuit die voertuig.

Daar is ook ‘n nuwe paneelbord met ‘n oppervlakte wat maklik is

om skoon te maak. Die hele reeks kry ‘n omvattende inligting- en

vermaakstelsel met Bluetooth-verbinding en ‘n USB-prop. Daarby

is sleutellose toegang en ‘n aansitknoppie standaardtoerusting.

Onder die ander standaardkenmerke is ‘n tru-kamera, klimaatbeheer

en leerbekleedsel.

Die Triton se versterkte impak-veiligheidsewolusie (

reinforced

impact safety evolution

[RISE])-bakwerkkonstruksie beskik oor

hoëspanningstaal om die integriteit van die kajuit te handhaaf. Die

sitplekgordels trek styf in ‘n ongeluk en dit maak dat die lugsakke

doeltreffend werk. Sluitweerremme, elektroniese remverspreiding

en vastrapbeheer verseker dat die bestuurder die voertuig in nood-

situasies kan beheer.

Dit het vyf sterre in die Australiese weergawe van die NCAP-

veiligheidstoets gekry. Die dubbbelkajuitmodelle kry ‘n nuwe ak-

tiewe stabiliteits- en vastrapbeheer (ASTC)-stelsel, terwyl sluitweer-

remme met elektroniese remverspreiding standaardtoerusting is.

Die huidige dubbelkajuitreeks is gemik op die luukser markseg-

ment. Teenoor sy kompeteerders bied die Triton die beste rygehalte.

Die Triton het sy beter padgedrag nie net aan sy ligter enjin te

dankie nie, maar ook aan hersiene rolstawe, stywer voorste vere en

aansienlik groter rubbermonterings wat die romp aan die leerraam-

onderstel heg.

‘n Reeks dinamiese veiligheidstelsels soos ASTC-stelsel (aktiewe

stabiliteit- en kloubeheer) wat die remme inspan en die enjinkrag

aanpas om die voorgenome ryrigting in gladde toestande te be-

hou, sluitwerende remme (ABS) en elektroniese remkragverdeling

(EBD), sowel as opdraande-wegtrekhulp (HSA) is as standaardtoe-

rusting in hierdie dubbelkajuit-weergawes ingesluit.

Al die 4x4-dubbelkajuite het ‘n grondvryhoogte van 215 mm en ten

spyte van sy inherente sportiewe sy-aansig pronk die Triton met ‘n

invalshoek van 28 grade – wat die beste in sy klas is.

Die pryse van die nuwe reeks wissel van R479 900 vir die 4x2-model

met ‘n handratkas tot R559 900 vir die 4x4-model met ‘n outoma-

tiese ratkas. Die hele reeks word gerugsteun deur ‘n waarborg van

drie jaar of 100 000 km en ‘n diensplan van vyf jaar of 90 000 km is

by die prys ingesluit.

Mitsubishi Triton 2.4 Di-D 4x2 (handrat) – R479 900

Mitsubishi Triton 2.4 Di-D 4x2 (outomaties) – R499 900

Mitsubishi Triton 2.4 Di-D 4x4 (handrat) – R539 900

Mitsubishi Triton 2.4 Di-D 4x4 (outomaties) – R559 900.

! "

# $ % &

' %(

) # $ % &

' %(

* +# + , ! " -" -.

/ 0 #

-

! " -" -.

12 3 4 2 15 3 531

)51 6 31