Landbou
bou die land
.
Landbou bly ‘n uitdaging ...
Tog, teen alle verwagtinge in en in ‘n land
wat dikwels gebuk gaan onder wisselvallige
reënval en soms knellende droogtes,
werk die land se voedselprodusente
elke dag onvermoeid, omdat daar altyd
nog ‘n seisoen is. Dit is hoekom ons
voedselprodusente aanhou boer, met die
oog op beter opbrengste, beter winste
en om die land te voed – wat ookal die
uitdagings.
Dankie dat die land kan staatmaak op jou
liefde vir die grond. As ‘n land sien ons die
produk van jou harde werk en hoe jy die
toekoms met vertroue tegemoet gaan.
Kynoch
– verbeterde
doeltreffendheid deur innovasie.
011 317 2000 |
info@kynoch.co.za www.kynoch.co.zaNie handeldrywend in die Wes-Kaap.
Farmisco (Edms) Bpk.
h.a. Kynoch Fertilizer. Reg. Nr. 2009/0092541/07
uppe marketing A13965/SAG
Nog ‘n nuwigheid vir Hilux is die rymodus-skakelaar. Bestuurders
kan tussen ekonomiese (Eco) en hoë verrigting (Power) na gelang
van rytoestande kies. Die ekonomiese modus verminder kragver-
bruik in verhouding tot versnelling, verhitting en verkoeling ten einde
brandstofekonomie te verbeter, terwyl die hoëverrigtingsmodus
die bestuurder vinniger versnellerreaksie vir ‘n meer opwindende
rit bied.
Drie rompvorms word, soos voorheen, gebied: Enkel-, Xtra- en
dubbelkajuit. Die Hilux se nuwe, sterker leerraam-onderstel sorg vir
groter verwringingsweerstand terwyl sy botsenergie-absorberen-
de eienskappe met 15% teenoor dié van sy voorganger verbeter
is. Dit maak die voertuig veiliger en beskerm die insittendes beter.
Die nuwe Hilux het ‘n omvattende lys aktiewe veiligheidstelsels
om botsings te help voorkom, voertuigstabiliteit te bevorder en
selfs die bestuurders te help om ‘n sleepwa in moeilike rytoestande
te beheer.
Die gewone rembeheerstelsels – sluitwerende remme (ABS), nood-
remhulp (BA) en elektroniese remkragverdeling (EBD) – is die eerste
linie aan die aktiewe veiligheidsfront. ‘n Nuwe toevoeging is die
noodremsein, wat die bestuurders van ander voertuie in die geval
van noodremgebruik waarsku deur die noodligte te laat flikker.
Sekere modelle is verder toegerus met voertuigstabiliteitsbeheer
(VSC), wat geaktiveer word wanneer sensors stuurtraagheid of
stuuroorywerigheid waarneem. Die stelsel gebruik outomatiese
beheer van enjinverrigting en individuele wielremme om die uit-
werking van stuuroorywerigheid of stuurtraagheid teen te werk, wat
voertuigstabiliteit en uiteindelike veiligheid aansienlik verbeter.
Sleepwa-swaaibeheer (TSC) gebruik enjinverrigting en individuele
rembeheer om ‘n sleepwa in toom te hou deur volgehoue
swaaibewegings teen te werk. Al die modelle word gedek deur ‘n
diensplan van vyf jaar of 90 000 km (wat ook al eerste aanbreek)
met versieningstussenposes van 10 000 km. Die nuwe Hilux-reeks
se pryse bly mededingend en sommige modelle is selfs goedkoper,
al het dit nou meer toerusting as hul voorgangers. Pryse wissel
van R228 900 tot R435 900 vir die enkelkajuit-model, R333 900 tot
R470 900 vir die Xtra-kajuit en R377 900 tot R593 900 vir die
dubbelkajuit-modelle.
Die Toyota Hilux enkelkajuit-weergawe.