96
Maart 2018
Van toeka tot nou:
Dié verbintenis bly sterk staan
“O
ns is vandag hier om die verlede met die toekoms te
trou,” het mnr Pieter Smit, bemarkingsbestuurder,
Monsanto SA, gesê tydens ‘n geleentheid waar die
opgedateerde Dekalb-handelsmerk en Dekalb SA se
nuwe webtuiste,
www.dekalb.co.za ,bekend gestel is.
Op 14 November verlede jaar het Monsanto se personeel, sleu-
telkliënte, bedryfsvennote en die media by Vintage Yard in die
Parys-omgewing ‘n reis van toeka tot nou meegemaak om dié ge-
skiedkundige oomblik van die Dekalb-handelsmerk te vier. Die
funksie het met boeresport afgeskop, waarna die Afrikaanse sanger,
Mathys Roets, as motiveringspreker opgetree en gaste aangemoe-
dig het om verandering te omhels. Daarna het die Monsanto span
die geheime aap uit die mou gelaat.
Klein verandering, groot verbintenis
Dekalb se bekende gevleuelde mieliekop-handelsmerk, wat sedert
2005 in Suid-Afrika in gebruik is, het oor die jare sinoniem geword
met hoë kwaliteit saad en hoëprestasie mieliebasters. Dit is in 1936
vir die eerste keer in gedrukte advertensies gebruik as belofte van
beter saad wat groter wins tot gevolg kan hê en finansiële las kan
verminder.
Smit het verduidelik dat die Dekalb-logo – die mielie met vlerke
– simbolies is van Dekalb se historiese doel om landbou vorentoe
en produksievlakke hoër te neem. Hy het vertel dat die eerste
mieliebaster bekend gestaan het as die “verbandligter”, aangesien
dit ‘n beduidende impak op die finansiële welstand van produsente
gehad het. Die gevleuelde mieliekop dui dus op die verligting wat
dié baster gebring het.
In die nuwe handelsmerk maak die soliede mielie plek vir een met
pitte. Hierdie verandering, tesame met die bekende slagspreuk,
Plant jou sukses
, dui op Monsanto se verbintenis tot die voortgeset-
te lewering van gehalte mieliebastersaad.
Suid-Afrika neem die voortou
Die ander opwindende nuus wat dié dag gedeel is, is die be-
kendstelling van die splinternuwe webwerf,
www.dekalb.co.za .Volgens me Landi Stoltz, handelsmerkbestuurder, Monsanto SA,
is dit die eerste Dekalb-webwerf in die wêreld wat van stapel ge-
stuur word.
Dit gaan as ‘n eenstopplatform vir Dekalb-kliënte in Suid-Afrika dien.
Die webwerf deel tegniese inligting en agronomiese hulpbronne
met gebruikers en kan ‘n bydrae lewer om produsente se vrae te
beantwoord. Inligting oor opkomende gebeure kan op die kalender
gesoek word.
Boek
Gaste het elk ‘n eksemplaar van die nuwe boek,
Agronomiese
oplossings
, deur mnr Leonard Oberholzer, tegniese ontwikkelings-
bestuurder: Monsanto SA en die Monsanto SA tegniese span,
ontvang. Oberholzer het gesê hulle vertrou dat hierdie hulpbron,
wat ‘n wye verskeidenheid tegniese inligting insluit, een is wat die
produsent nooit in die steek sal laat nie.
“Vir ons span is hierdie ‘n droom wat waar geword het,” het hy
bygevoeg.
Die laaste sê
Mnr Kobus Steenekamp, besturende direkteur, Monsanto SA,
het beklemtoon dat die Dekalb-handelsmerk op drie pilare staan:
Innovasie, kliënteskakeling en prestasie. Alhoewel die vooruitsigte
in landbou mag verander, sal hierdie pilare sterk bly staan.
Produk-inligting
LOUISE KUNZ,
SA Graan/Grain
redaksiespan
1: Die Monsanto span
wat die jongste Dekalb-
nuus met gaste gedeel
het: Leonard Oberholzer,
Landi Stoltz, Pieter Smit
en Kobus Steenekamp.
2: Mathys Roets
(sanger) het opgetree
as motiveringspreker
en gaste tydens die
ete vermaak. Saam
met hom is Pieter Smit
en Landi Stoltz.
Só lyk die opgedateerde handelsmerk
van Dekalb.
Om meer te leer van Dekalb se
produkreeks of om uit te vind van
gebeure op hul 2018-kalender, besoek
gerus
www.dekalb.co.za .1
2
AKTUEEL