As jy het wat dit neem om die wêreldbekende handelsmerke
te voorsien aan die boere in jou area, kontak Yolandy vir
meer inligting oor ons AGENTSKAP-geleenthede.
Tel +27 (0) 11 966 2204 of
yolandyc@eiegroup.co.zaOns brei ons netwerk uit!
sal dit moeilik wees om te onthou
wanneer jy laas volgemaak het...
Met die SAME Laser 150 4 WD
lugversorger, watter radiostasie speel in die agtergrond en selfs
hoe ekonomies die voertuig ry.
Hierdie kontrolestelsel word ondersteun deur sekere van die
kontroles ook te dupliseer op die stuurwiel, sodat die bestuurder nie
sy oë van die pad af hoef te haal nie. ‘n Pluspunt is dat op die meer
weelderige modelle ook ‘n windskermprojeksie beskikbaar is. Net
bokant die stuurwiel, teen die voorruit, word etlike van die voertuig
se kritieke inligting, soos sy spoed, gewys.
Die XC90-reeks is besonder goed toegerus met tegnologie om die
voertuig veiliger te maak en die bestuurder beter te laat bestuur.
Standaarditems waarmee al die modelle uitkom, is onder andere
spoedbeheer, ‘n botsingvermydingstelsel (as die bestuurder aan die
slaap is en te vinnig ‘n voorwerp voor in die pad nader, sal hierdie
stelsel betyds begin rem), laanwissellingswaarskuwing, outomatie-
se parkeringstelsel, opdraand- asook afdraandbystand en ‘n inge-
boude navigasiestelsel. Daar is nog vele meer bykomstighede as
standaard, waarvoor jy by van die kompeteerders ekstra sou moes
betaal het.
Op die oomblik is daar net twee kragbronne vir die XC90’s in
Suid-Afrika beskikbaar: Die T6-enjin (petrol) en die D5-diesel. Die
D4- en T5-enjins kom aan die einde van die jaar Suid-Afrika toe en
die topmodel in die reeks, die T8 wat met beide ‘n petrol- en elek-
triese enjin toegerus is, sal in 2016 in Suid-Afrika vrygestel word.
Die huidige twee enjins is “klein” in vergelyking met die kompe-
teerders. Net 2 liters, maar Volvo kry danksy tegnologie en slim
turboaanwending dit reg om ontsettende produktiewe krag uit
hulle nuwe geslag viersilinderkragbronne te genereer.
Hiervan is die 2 liter, viersilinder, T6-petrolenjin ‘n sprekende voor-
beeld. Dit kan 235 kW teen 5 700 omwentelinge ontwikkel en ‘n
wringkrag van 400 Nm tussen 2 200 en 5 400 omwentelinge uitstoot.
Op sy beurt lewer die D5-dieselenjin weer 165 kW teen 4 250 om-
wentelinge en het ‘n wringkrag van 470 Nm alreeds vanaf 1 750 om-
wentelinge en hou dit tot by 2 500 omwentelinge. In al die modelle
dryf Volvo se agtspoed, outomatiese Geartronic-ratkas, wat ook
na handrat verander kan word, die krag na die wiele.
Die Volvo XC90 met die T6-enjin het ‘n gemiddelde brandstofver-
bruik van 8 liter per 100 km en die D5-modelle lewer ongeveer
5,8 liter per 100 km.
Met hierdie twee enjins is daar elf verskillende modelspesifikasies
in Suid-Afrika beskikbaar.
Die XC90 T6 Geartronic AWD met die “Momentum”-weeldespe-
sifikasie kos R867 000. Die XC90 D5 Geartronic AWD met die
“R-Design”-pakket kos R914 600.
Die XC90 is groot en ruim en deurdat nog twee sitplekke uit die
agterste laairuimte getrek kan word, kan sewe mense in die voer-
tuig sit. Die XC90 bied voldoende krag en sakke vol waarde vir
geld. Wat geld egter nie kan koop nie, is “gerusstelling” en met die
XC90 weet jy, jy het een van die veiligste en beste voertuie wat geld
wel kan koop, vir jou aangeskaf.
Die Volvo XC90 D5 Geartronic AWD.